Povrati i zamjene

POVRATI I ZAMJENE

Jednostavni povrati i zamjene

Razumijemo da je putem interneta teže odabrati savršen proizvod. Kako bismo Vam smanjili brigu, www.moi.hr omogućuje jednostavne povrate i zamjene proizvoda u roku od 14 dana prema niže navedenim uvjetima, no svakako Vas pozivamo da se prije naručivanja uvjerite kako će vam odabrani proizvod odgovarati veličinom, izgledom i ostalim karakteristikama. Ako imate bilo kakvih dvojbi, možete nas u bilo koje vrijeme kontaktirati putem elektronske pošte webshop@moi.hr kako bismo Vam dodatno pomogli pri odabiru i ako je potrebno poslali više podataka, dimenzija ili fotografija koje možemo zatražiti od proizvođača.

Pravo na povrat ili zamjenu proizvoda moguće je ostvariti u niže navedenim slučajevima:

  1. Ako se radi o neispravnom ili oštećenom proizvodu
  2. Ako je kupcu isporučen pogrešan proizvod

Ako naručeni i isporučeni proizvod odgovara karakteristikama koje su navedene u opisu proizvoda, smatra se da nisu ispunjeni uvjeti za zamjenu robe ili povrat sredstava.

Svi proizvodi koje se vraćaju moraju biti nekorišteni, neotvoreni te sa svim isporučenim dijelovima i u originalnom pakiranju. Zbog higijenskih razloga www.moi.hr ni u kom slučaju neće prihvatiti povrat proizvoda koji su otvoreni (izvađeni iz tvornički zapečaćenih pakiranja) i/ili upotrebljavani.

Trošak dostave do našeg skladišta za proizvode koje vraćate ili mijenjate snosite samostalno (poštom ili dostavnom službom), osim u slučaju povrata ili zamjene neispravnih proizvoda kada sve troškove snosimo mi.

Za povrate i zamjene nekorištenih i neotvorenih proizvoda, molimo da nas prethodno kontaktirate putem elektronske pošte: webshop@moi.hr

Napomene
• Povrati i zamjene moraju biti unaprijed dogovoreni

  • Ukoliko želite povrat sredstava, uz robu koja udovoljava povratu, obavezno mora biti priložena kopija računa te broj računa (IBAN) na koji treba izvršiti povrat sredstava.
    • Povrat sredstava će biti izvršen sukladno zakonskom roku od 14 dana (ZZP), tj. nakon što zaprimimo proizvod.
    • Prilikom povrata i zamjena ispravnih proizvoda, kupac je odgovoran da prikladno zapakira proizvod/e u kartonsku kutiju kako ne bi došlo do oštećenja proizvoda prilikom transporta. Ukoliko do oštećenja dođe jer kupac nije zaštitio proizvod prilikom pakiranja (npr. vraćeni proizvodi zamotani u običan papir ili vrećicu) – povrat ili zamjena neće biti uvaženi.
    • Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana preuzimanja pošiljke.
    • Proizvod/i koji su kupljeni i dostavljeni s uključenim promotivnim poklonom, moraju biti vraćeni s promotivnim poklonom kako bi ostvarili pravo na potpuni povrat za prvobitno kupljeni proizvod/e. Ako želite zadržati proizvod koji ste u sklopu promocije dobili besplatno, iznos poklona možemo umanjiti od iznosa za povrat.

Zamjena ili povrat neispravnih proizvoda (jamstvo)
Na sve proizvode vrijedi jamstvo od 30 dana. Jamstveni rok počinje teći danom isporuke proizvoda.

Dogodi li se unutar jamstvenog roka da je proizvod promijenio svojstva, proizvod možete vratiti i on će biti zamijenjen za jednaki ispravan proizvod ili drugi proizvod po vašem izboru. Samo u slučaju da nismo u mogućnosti učiniti gore navedeno, za isti će vam biti vraćen iznos vrijednosti proizvoda unutar 14 radnih dana od dana prijave reklamacije. U slučaju reklamacije, molimo vas da nas prije vraćanja robe obavijestite elektronskom poštom ili telefonski s opisom problema.
Napomene:
Jamstvo uvažavamo jedino uz račun koji je isporučen za kupljenu robu. Kako bi kupac mogao ostvariti pravo na reklamaciju neophodno je da se neispravan proizvod dostavi prodavatelju ili dobavljaču nakon prethodnog dogovora sa prodavateljem.
Ukoliko u navedenom jamstvenom roku vraćate tvornički neispravan proizvod, tvrtka MOI IMAGINARIJ j.d.o.o. pokriva troškove zamjene.

Jamstvo se NE priznaje u sljedećim slučajevima
• Ako se kupac ne pridržava uputa za upotrebu proizvoda.
• Zbog kvarova nastalih višom silom (požar, poplava, udar groma i sl.).
• Zbog oštećenja izazvanih nepravilnom montažom ili održavanjem.
• Zbog mehaničkih oštećenja izazvanih krivnjom korisnika.
• Ako kupac nestručno ili nebrižljivo postupa s proizvodom.
• Nepravilnom upotrebom te izloženošću uređaja neuobičajenim ili ekstremnim uvjetima.
• Šteta uzrokovana čišćenjem neprikladnim sredstvima.

Oštećenja u dostavi, krivi proizvodi, neispravni proizvodi
U slučaju oštećenja prilikom dostave, krivo isporučene robe ili je proizvod koji ste dobili neispravan (tvornička greška), molimo vas da nam se javite (elektronskom poštom) u roku od dva radna dana od primitka pošiljke. Sve reklamacije riješiti ćemo u najkraćem mogućem roku. U ovim slučajevima tvrtka MOI IMAGINARIJ j.d.o.o. pokriva sve troškove zamjene proizvoda.

Napomene:
Prilikom zamjene neispravnih proizvoda, novom proizvodu se prije slanja provjerava ispravnost.

Odgovornost za materijalne nedostatke

MOI IMAGINARIJ j.d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske posebice Zakonu o obveznim odnosima.

Izvan sudsko rješavanja potrošačkih sporova
U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.